اخبار روز

دستگیری اعضای باند سارقان غیربومی منزل در تبریز

دستگیری اعضای باند سارقان غیربومی منزل در تبریز

۰۲:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

سردار علی محمدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر تبریز با شیوه و شگرد‌های همسان و به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی قضایی توانستند ۴ نفر از متهمان را که اهل یکی از استان‌های جنوب غربی می‌باشند شناسایی و دستگیر کنند افزود: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸۳ فقره سرقت منزل در شهر تبریز و حومه به ارز ۵۰۰ میلیارد ریال اعتراف و ضمن کشف بسیاری از اموال مسروقه ۲ دستگاه خودروی خارجی که در اختیار متهمان بوده توقیف شد.

سردار علی محمدی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تحت تعقیب دیگر استان‌های کشور بودند گفت: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و جمع آوری اقلام سرقت شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند و با صدور قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد که منازل خود را به سیستم ایمنی مجهز نموده و از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ و یا شماره مستقیم پلیس آگاهی ۲۱۸۲۶۰۰۵ اطلاع دهند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا